Timeplan

- Booking via https://gcf.vegabooking.no 

- Bare trykk "ny bruker" om du er medlem, deretter skriv inn ditt tlf nummer og send, så ordner alt seg.

- Er du ikke medlem men vil booke deg på prøve time, da er det bare å sende "crossfit start" til "2010" med telefonen din, og du vil få tilgang til booking og 3 gratis prøvetimer!!

- Skulle det ved formodning gi problemer ved oppretting av booking system, sender du mail til andreas@grenlandcrossfit.no så fikser jeg dette.

Utenfor timeplan er det følgende faste timer:

Mandag: Mobility Workshop 18:30-19:30

Tirsdag: Ingen

Onsdag: Star bil 20-21

Torsdag:Ingen

Fredag, Lørdag og Søndag: Ingen faste timer utenfor timeplanen.

Det er uansett ALLTID plass og rom for OPEN GYM og fri trening.

Sommer WODplan

WOD-plan med start uke 33:

Beginners (max 16stk):

Dette er en CrossFit time som passer alle. Det er våres level 1 time. Basic WOD er en time, uten de mest tekniske øvelser. Det er på Basic WOD du vil få et innblikk i hva CrossFit handler om, samtidig som det er her du melder deg på prøvetime. Men husk at Basic WOD er en WOD på lik linje med de andre WODs, en perfekt time til å "refreshe" teknikken, og få hakket bevegelser litt mer opp i småbiter. Prøvetimer forbeholdes til Basic WOD. WOD og spesial WODs er kun for medlemmer.

"Bring a friend" Basic WOD vil være hver lørdag. Her er det bare å ta med en venn, for det vil alltid være en "Team WOD" hvor vi jobber i lag.

 

WOD (max 16stk):

Dette er en WOD som også passer for alle, det er våres level 2 WOD, og det er denne time som er den ”vanlige” WODen. God gjennomgang av teknikk, litt høyere tekniske krav enn på Basic WOD. Denne WOD er kun for medllemmer, prøvetimer bookes på basic WOD. Er du drop-in kunde, kontakter du Niklas på niklas@grenlandcrossfit.no.

Cardio WOD (max 12stk):

Disse 45 minuttene vil rette seg mot "monostructural endurance", altså kondisjonstrening, som er en av de 3 grunnsteiner i CrossFit og livet generelt. Det er Grenland CrossFit sitt bidrag til den klassiske "morgenspinningen";). Her vil du møte en morgenblid Niklas med oppgaver som f.eks. 5000m roing, 5k løp, 200 kalorier på assault bike eller romaskin. Klassiske AMRAPs med Box jump, burpees, slamball løping og masse masse mer. Perfekt start på dagen og før jobb!!

Gymnastic (max 14stk):

Denne timen er også kun for medlemmer. CF-Gymnastic er som mobility og VL det som kalles ”speciality WOD”. Ikke iform av at man må være ekstra flink for å være med, men at i denne timen vil fokus være dette ene området. Altså en hel time hvor det er fokus på å forbedre dine ”gymnastic  skills”, altså alle øvelser med egen kroppsvekt, som trening i riggen med pull-ups, T2B osv.

En utrolig bra time for dere som vil lære mer og forbedre deres ferdigheter og håndtering av egen kroppsvekt. 

Kettlebell (max 20stk):

KB WOD er en time hvor det kun brukes Kettlebell som redskap. Det vil være en kombinasjon av de "balistiske" øvelser (alle swing øvelser) og dynamiske øvelser (hvor KB blir brukt som et vanlig styrkeredskap). Vi kjører vanlige AMRAPs, RFT osv. Men det inneholder også elementer som Long Cycle og andre konkurranse elementer. KB WOD er virkelig i inkluderede WOD og passer for alle. Konteksten er simpel, det handler om deg og en KB i 60 minutter.

Kettlebell 2 (max 10stk):

Dette er en WOD hvor vi jobber i en halv time. Det vil ikke være så mye teknisk gjennomgang. Det vil her også være øvelser med 2 KBèr, altså "double handed work", samt at treningen vil rette seg mot Girevoy sport. Blir en fantastisk Kettlebell halv time!!

CF-Ung og CF-Teen:

Her vil det være strukturert lek og morro for gruppen fra 6-8 år. Mens det vil være litt mer strukturert trening og aktivitet for gruppen fra 9-12 år, og gruppen 13-15 år vil være enda mere strukturert trening. Aktivitet med egen kroppsvekt og enkelt utstyr. Barna vil få en morsom treningsøkt sammen med andre barn, de for lov til å utfolde seg og bli litt slitne!

Yoga (max 16 stk):

Denne timen retter seg mot dere som vil forbedre bevegelighet og kjernestyrke. Det finnes flere typer yoga, men yogaen på GCF vil gå i retning "natural human movement" og stimulere det å bli bedre i CrossFit bevegelser, med selvfølgelig innslag av tradisjonell yoga. Velkommen!!

Team WOD (max 26 stk):

Dette er en vanlig WOD, bare at det alltid er team og dermed lagarbeid. Gøy og motiverende trening hvor du jobber med andre, får treningskamerater og faktisk kommuniserer med andre, som er litt "utypisk" norsk når det kommer til trening på senter. Her har vi det gøy sammen og blir også litt slitne. Hold alltid av Team WOD på lørdager, det er helt topp:)

Designed and developed by Aplia

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.